منو

    مقالات

    آموکسی سیلین تری هیدرات

    آموکسی سیلین تری هیدرات

    آنتی بیوتیک ها برای درمان یا پیشگیری از برخی از انواع عفونت های باکتریایی استفاده می شوند. آنها با از بین بردن باکتری ها یا جلوگیری از گسترش آنها عمل می کنند. اما  باید توجه داشت که آنها برای همه باکتری ها مفید نیستند. بسیاری از عفونت های باکتریایی خفیف به خودی خود بدون استفاده از آنتی بیوتیک بهبود می یابند. آنتی بیوتیک ها برای عفونت های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا و بیشتر سرفه ها و گلودردها موثر نیستند.
    در مورد مصرف آنتی بیوتیک ها، باید توصیه های پزشک خود را در مورد نیاز یا عدم نیاز به آنتی بیوتیک ها در نظر گرفت. مقاومت آنتی بیوتیکی مشکل بزرگی است، مصرف آنتی بیوتیک در زمانی که به آنها نیاز نیست می تواند به این معنی باشد که در آینده این آنتی بیوتیک برای فرد کارساز نخواهد بود و در واقع فرد دچار مقاومت آنتی بیوتیکی می شود.
    آموکسی سیلین تری هیدرات که شکل تری هیدرات آموکسی سیلین است، یک آنتی بیوتیک نیمه مصنوعی می باشد که به تنهایی یا در ترکیب با کلوولانات پتاسیم با نام تجاری Augmentin برای درمان انواع عفونت های باکتریایی استفاده می شود. به عنوان یک داروی ضد باکتری و یک عامل ضد میکروبی نقش مهمی در مرگ و میر باکتری ها دارد.

     

     

    ساختار آموکسی سیلین تری هیدرات

     


    یک آنتی بیوتیک با ساختار شیمیایی C16H25N3O8S و وزن مولکولی 419.5 گرم بر مول می باشد. آموکسی سیلین یک آنتی بیوتیک پنی سیلین است. این دارو برای درمان عفونت های باکتریایی، مانند عفونت قفسه سینه (از جمله ذات الریه) و آبسه های دندانی استفاده می شود. همچنین می توان از آن به همراه سایر آنتی بیوتیک ها و داروها برای درمان زخم معده استفاده کرد.

     

    موارد مصرف آموکسی سیلین

     


    آموکسی سیلین برای درمان انواع مختلفی از عفونت های ناشی از باکتری ها مانند التهاب لوزه، برونشیت، ذات الریه و عفونت های گوش، بینی، گلو، پوست یا مجاری ادراری استفاده می شود.
    آموکسی سیلین همچنین گاهی همراه با آنتی بیوتیک دیگری به نام کلاریترومایسین (بیاکسین) برای درمان زخم معده ناشی از عفونت هلیکوباکتر پیلوری استفاده می شود. این ترکیب گاهی اوقات با یک کاهش دهنده اسید معده به نام لانزوپرازول (Prevacid) استفاده می شود.

     


    عملکرد آموکسی سیلین تری هیدرات

     


    آموکسی سیلین تری هیدرات، یک آنتی بیوتیک آمینوپنی سیلین با طیف وسیع و نیمه مصنوعی با فعالیت باکتری کش است. آموکسی سیلین به پروتئین متصل کننده پنی سیلین (PBP) 1A واقع در غشای داخلی دیواره سلولی باکتری متصل می شود و آن را غیرفعال می کند. غیرفعال شدن PBP ها با پیوند متقابل زنجیره های پپتیدوگلیکان لازم برای استحکام و سفتی دیواره سلولی باکتری تداخل می کند. این امر سنتز دیواره سلولی باکتری را قطع می کند و منجر به ضعیف شدن دیواره سلولی باکتری و لیز سلولی می شود.



    موارد مصرف تحقیقاتی آموکسی سیلین تری هیدرات

     


    از آموکسی سیلین تری هیدرات در کارهای تحقیقاتی بسیاری استفاده می شود، برای مثال جهت حذف آلودگی های باکتریایی از محیط های کشت یا مواد و محلول های مختلف از آموکسی سیلین تری هیدرات استفاده می شود. این ماده حالت  پودری دارد و با خرید آن می توان در آزمایشگاه آن را به حالت محلول درآورد.
    اگر شما دانشجو یا محقق هستید و برای پروژه خود نیاز به خرید آموکسی سیلین تری هیدرات دارید، ما به شما آموکسی سیلین تری هیدرات فروشگاه مبنا مد را معرفی می کنیم. این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشگاهای اینترنتی لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی در کشور می باشد. برای خرید این محصول تنها کافیست وارد سایت مبنا مد شوید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

    https://www.mabnamed.com/products/376/%D8%A2%D9%85%D9%88%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-biobasic-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

     

     

    آموکسی سیلین تری هیدرات فروشگاه مبنا مد:

     


    آموکسی سیلین تری هیدرات در وزن های 5 و 25 گرمی BioBasic محصول کانادا می باشد. این محصول غیر سمی و غیر قابل احتراق می باشد اما در صورت استنشاق ممکن است مضر باشد و تنفس مستقیم آن ممکن است باعث تحریک دستگاه تنفسی شود. همچنین اگر از طریق پوست جذب شود ممکن است مضر باشد و باعث تحریک پوست شود. توجه داشته باشید که بلعیدن و برخورد مستقیم آن با چشم می تواند بسیار خطرناک باشد. 

    اشتراک گذاری

    24 ساعته

    پرداخت ایمن

    7 روز ضمانت برگشت

    تحویل اکسپرس